Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Misteri i Librit të Kuq të Carl Jungut

Hera

NeTeDy.com ?
STAFF
Adm Nt2
Regjistruar më
Tet 30, 2020
Mesazhe
46,542

Misteri i Librit të Kuq të Carl Jungut​


113BAE99-30D7-413B-948D-DFA1958BE386.jpeg

Karl Jungu ishte një psikiatër me shumë influencë që konsiderohet si themeluesi i psikologjisë analitike. Jungu bashkëpunoi me Zigmund Frojdin për vite të tërë dhe u bë i famshëm për punën e tij me pacientët skizofrenë. Në vitin 1913, marrëdhënia profesionale e Jungut me Frojdin përsoi një krisje dhe ai filloi të ketë probleme seriozë të shëndetit mendor për veten e tij, duke pranuar se ka patur halucinacione dëgjimi dhe shikimi në atë që e quante “përballja me të pandërgjegjshmen”. Gjatë kësaj periudhe, Jungu shkruajti një libër që e quajtu Liber Novus, nga latinishtja “Libri i Ri”, por që në fakt që nga ajo kohë është pagëzuar me emrin “Libri i Kuq”. I mbushur me djaj të vizatuar me dorë, bashkëbisedime me perëndi, përshkrime incesti, dhe udhëtime në botën e nëntokës, ai është quajtur edhe një vepër e një “dije të pafund”, apo edhe hallakatjet e një psikopati.

Ai punoi 16 vjet për këtë libër, të cilin e kyçi deri kur vdiq në vitin 1961. Kur përshkruante librin, ai zbuloi në mënyrë kriptike: “Këta vite, kur unë ndoqa pamjet e brendshme, kanë qenë më të rëndësishmit e jetës sime. Çdo gjë tjetër duhet të burojë prej kësaj. Filloi që në atë kohë dhe hollësitë e mëvonshme zor se kanë më rëndësi. E gjithë jeta ime ka konsistuar në përpunimin e asaj që më vinte nga e pandërgjegjshmja dhe më përmbyti si një lumë enigmatik dhe rrezikoi të më thyejë. Ishte material për më shumë se një jetë. Cdo gjë më vonë ishte thjeshtë një klasifikim i jashtëm, elaborim shkencor, dhe integrim me jetën. Por fillimi spiritual që përmbante gjithcka, ishte atëherë”.

Pas vdekjes së tij, familja Jung e kyci librin e kuq për pothuajse 50 vite. Vetëm pak njerëz e kishin parë deri kur u botua në tetor të 2009-ës. Origjinali ishte ekspozuar në Muzeun e Artit Rubin, në Manhatan. Mbetet mister se cilët djaj e kishin shtyrë dorën e Jungut, cfarë po përpiqej të shprehte ai tek “Libri i Kuq”, dhe përse familja e tij u përpoq ta mbajë veprën të fshehur për kaq shumë dekada
 
red-book.jpg


Përmbajtja kryesore

"Libri i Kuq" është sekreti i si Jung, i njohur gjithashtu si "libër" (Liber Novus), është konsideruar më e rëndësishme në historinë e psikoanalizës shkrimeve të pabotuara nga Jung në shkrim dore tim dhe duke tërhequr më shumë se dyqind faqeve të dorëshkrimit më sipër. Edhe pse i shkruar fillimisht për publikun, por Jung përfundimisht braktisi vendimin për të nuk publikohet.

Jung vdiq në vitin 1961, pas 40 vjet kohë, shkencëtarët të vegjëlve të tyre nuk pranoi të mbyllë Rong librin, kokën Xu tjerët kurrë lyer. Deri në shtator 2009, dishepull i vetëm në botë i familjes Jung dhe një total prej më shumë se njëzet njerëz e kanë parë "libër të kuq." Rong-së Më parë, shkencëtarët Suonu · 沙姆达萨尼 Wing mori dy vjet që më në fund të bindur familjen në krye të tekstit të prodhuar nga Jung nipi Ulrich Ai Erni rënë dakord për të publikuar librin.

Jung nuk mendon se libri është shumë intime apo paradoks nuk mund të publikohet, por nuk ka dyshim se ai rrjedh frymëzimin e tyre kryesor për të shkruar të ardhmen, dhe të zhvilluar në këtë mënyrë, duke përfshirë prototipa, duke përfshirë vendosur kolektiv pa ndjenja personalizuar e analizave psikologjike teori.

Jung dhe Freud kishte lidhje të ngushta, por në vitin 1913 dy pushim Jungian tërheqje traumat psikologjike për të zhvilluar sistemin e tyre teorike, dhe një herë iluzionin e shumë vuajtje dhe në prag të kolapsit. Në këtë pikë, Jung kapur "krizë Midlife" dhe kishte për të ri-shqyrtuar jetën nga e cila për të eksploruar veten më të thellë e brendshme. Për këtë qëllim, ai regjistroi disa prej ëndrrave dhe vizioneve dhe pastaj ajo lloj "Libri i zi", "Librat e Zi" (sot vetëm në duart e njerëzve të veçanta kanë këtë dorëshkrim). Ndërkohë, Toni? Mbështetje shpirtërore Wolf, Jung gjithashtu hynë në një iluzion të madh të shkrimit përmbajtjes, dhe me ilustrimin e saj me dorë tërhequr e abstrakte, përfundimit final të "Librit të Kuq." Prandaj, "Libri i Kuq" është Jungian "imagjinata aktive" e të ardhurave. Sipas tij tha, kishte dy vizitë shpirtërore, një njeri i varfër i vjetër, një vajzë e bukur, duke pretenduar të jetë Elia dhe Salomeja, mbante një gjarpër të madh të zi, njeriun e vjetër dhe pastaj evoluar për Filemonit, vajza u bë Anima, duke përfaqësuar teoria e tij e vetë-natyrës (trup pa ndjenja nga kuptimi i vetë-ekzaminim, qëllimi përfundimtar është vetë-realizim) gra dhe burra pa ndjenja. Në këtë përvojë, magjike, i shenjtë, demon, shpirti derdh mirëseardhje të ngrohtë e tij, konsiderohet si analizat psikologjike të eksperimentit, një përleshje vullnetare dhe të pavullnetshme. Sipas te llogaria biograf i tyre Barbara Hannah, këtë herë Jung përcaktuar, pavarësisht tregimit prapa shfaqurit në një ëndërr, ai nuk do të lejohet të papritur zhduken, deri sa ata të vijnë tek ai duke theksuar se pse. "Në ato vite ...... ta ndjek ata e natyrshme në imazhin, është momentet më të rëndësishme të jetës sime. Të tjera Çdo gjë Procedimi." Në këtë theks të veçantë në sistemet biologjike shkencës në shekullin e 21-të, për të ri-njohin iluzionin, "Librin e Kuq "Publikimi i të kuptuarit tonë të shkrimeve Jung hapi një dritare. Për më tepër, për qëllime të krijimit teori të tjera të ngjashme psikologjike, e cila është 一扇 dritare pazakontë.

Vlera e vepres

Ndërsa pjesë Jung-së e teorisë psikologjike është bërë pjesë e kulturës popullore, por shumica e teorisë së Jungut është e vështirë për njerëzit me të vërtetë të tretet dhe absorbuar. Teoria e tij e të dy krijimtarisë dhe kuptim, dhe kjo e bën shumë njerëz të vështirë për të marrë simpati nga zemra e tij. Vlera e personit mesatar "Libri të Kuq" Ndoshta disa ndjenja papeshë dhe të pakapshme. Por si shumë kritikë tha, libri Jung çuditshëm i panjohur, vetëm tregon se ne ende nuk kanë kohë të mjaftueshme për të të menduarit. Prandaj, për të kuptuar Jung dhe jetën, përfshirë burimin e tij të teorisë psikologjike, ky libër është një thesar, të paktën. Në vitet e fundit, përgjegjëse për përkthimin e historianit librit duke folur për vlerën themelore e këtij libri qëndron në "kuptimin e jetës për të eksploruar." Nëse ju lexoni për çdo një psikolog i madh është i shqetësuar, ajo tashmë është një lavdërim i rrallë.
 
Kjo është historia e një libri 100-vjeçar, të lidhur me lëkurë të kuqe, i cili ka kaluar çerek shekulli i fshehur në një kasafortë bankare në Zvicër.

Libri është i madh dhe i rëndë dhe kopertina e tij është e gdhendur me shkronja ari që lexojnë "Liber Novus", që në latinisht do të thotë "Libër i ri". Faqet e saj janë bërë me pergamenë të trashë ngjyrë kremi dhe të mbushura me piktura të krijesave të çuditshme të botës tjetër, dhe dialogë të shkruar me dorë me perënditë dhe djajtë. Nëse nuk e dini vitin e librit, mund ta ngatërroni me ndonjë varg të humbur mesjetar.

Megjithatë, mes kopertinave të rënda të librit, shpaloset një histori shumë moderne. Ajo shkon si më poshtë: njeriu rrëshqet në moshën e mesme dhe humbet shpirtin e tij. Njeriu shkon në kërkim të shpirtit të tij.

Pas shumë mundimeve dhe aventurave edukative – që ndodhin tërësisht në psikikën e tij – ai e gjen sërish. Disa njerëz mendojnë se askush nuk duhet ta lexojë librin, dhe disa mendojnë se të gjithë duhet ta lexojnë atë. E vërteta është se askush nuk e di vërtetën. Pjesa më e madhe e asaj që është thënë për Librin - çfarë është, çfarë do të thotë - është produkt i hamendjes, sepse që kur filloi në vitin 1914 në një qytet të vogël në Zvicër, duket se vetëm rreth dy duzina njerëz ia kanë dalë. lexo apo edhe hidhini një sy kësaj.

Ata pak të zgjedhur që e panë atë dhe që u lejuan të lexojnë një pjesë të librit në vitet 1920, menduan se ai përmbante mençuri të pafund - "Ka njerëz në vendin tim që do ta lexojnë atë nga fillimi në fund pa ndalur frymën", shkruanin - ndërsa një tjetër, një lloj letrar i njohur, e gjeti atë magjepsëse dhe shqetësuese, duke arritur në përfundimin se ishte vepër e një psikopati. Pra, për pjesën më të madhe të shekullit të kaluar, pavarësisht se u konsiderua si vepra kyçe e një prej mendimtarëve të mëdhenj të kohës, libri kryesisht ekzistonte vetëm si një thashethem, i përkëdhelur pas skelave të legjendës së tij - vetëm i nderuar dhe i hutuar nga një distancë e madhe.

Kjo është arsyeja pse një natë me shi në nëntor 2007, hypa në një fluturim nga Cyrihu, afër portës së aeroportit në të njëjtën kohë që dega kryesore e Union Bank of Switzerland, e vendosur në Bahnhofstrasse luksoze të qytetit, përballë Tommy Hilfiger dhe afër Cartier, po hapte dyert e saj si çdo ditë. Një ndryshim po ndodhte: Libri, i cili kishte kaluar 23 vitet e fundit i mbyllur në një nga kasafortat e bankës, sapo ishte mbështjellë me pëlhurë të zezë dhe ishte ngarkuar në një valixhe me rrota me pamje diskrete. Më pas, ai u largua në dritën e diellit dhe ajrit të pastër e të ftohtë, ku e ngarkuan në një makinë në pritje dhe e morën me vete.

Carl Jung themeloi psikologjinë analitike dhe, së bashku me Sigmund Frojdin, ishte përgjegjës për popullarizimin e idesë se jeta e brendshme e një personi meritonte jo vetëm vëmendje, por një eksplorim të kujdesshëm personal - një nocion që ka nxitur që atëherë dhjetëra miliona njerëz në psikoterapi. Frojdi, i cili filloi si mentori i Jung-ut dhe më vonë u bë rivali i tij, në përgjithësi e shikonte mendjen e pandërgjegjshme si një depo për dëshirat e shtypura, të cilat më pas mund të kodoheshin, patologjizoheshin dhe trajtoheshin.

Me kalimin e kohës, Jung filloi ta shihte psikikën si një vend në thelb më shpirtëror dhe të rrjedhshëm, një oqean që mund të peshkohej për ndriçim dhe shërim.

I pëlqente apo jo, Jung - i cili e konsideronte veten një shkencëtar - sot mbahet mend më shumë si një ikonë kundërkulturore, një ithtar i spiritualitetit jashtë fesë dhe kampioni i fundit i ëndërrimtarëve dhe kërkuesve nga e gjithë bota, që ia vlente të dyja. respekt dhe kritikë. Idetë e Jung hodhën themelet për testin e personalitetit Myers-Briggs të përdorur gjerësisht dhe ndikuan në krijimin e Alkoolikëve Anonimë. Parimet e tij thelbësore - ekzistenca e një pavetëdijeje kolektive dhe fuqia e arketipave - kanë depërtuar në fushën e njohurive më të gjëra. Jung ishte një burrë i pashëm imponues, me syze, një të qeshur shpërthyese dhe një prirje eksperimentale, ai ishte i interesuar për aspektet psikologjike të seancave, astrologjisë, magjisë. Ai ishte një folës karizmatik, një dëgjues empatik. Ai ishte një magjeps famëkeqe magnetike me gratë. Duke punuar në spitalin psikiatrik Burghölzli në Cyrih, Jung dëgjoi me kujdes iluzionet e skizofrenëve, duke besuar se kishte të dhëna për të vërtetat personale dhe universale. Në shtëpi, në kohën e lirë, studioi Danten, Gëten, Swedenborgun dhe Niçen. Ai filloi të studionte mitologjinë dhe kulturat e botës, duke zbatuar atë që mësoi në ushqimin e drejtpërdrejtë të të pandërgjegjshmes - duke pretenduar se ëndrrat ofronin një rrëfim të pasur dhe simbolik nga thellësia e psikikës.


Ai shpejt e gjeti veten të kundërshtuar jo vetëm nga Frojdi, por edhe nga shumica e psikiatërve që ishin kultura dominuese e kohës. Ndarja nuk ishte e lehtë. Ndërsa besimet e tij filluan të pohoheshin, Jung, i cili ishte bërë një burrë i suksesshëm, ambicioz me një familje, një praktikë private të lulëzuar dhe një shtëpi të madhe dhe elegante në brigjet e liqenit të Cyrihut, ndjeu se psikika e tij filloi të lëkundet dhe të rrëshqasë, derisa ai ra në atë që do të bëhej një krizë e thellë ekzistenciale që pushtoi jetën e tij.

Ajo që ndodhi me Carl Jung është bërë një temë legjendash dhe polemikash të përsëritura midis jungians dhe studiuesve të tjerë. Kriza e saj u konceptua si një sëmundje krijuese, një zbritje në ferr, një sulm i marrëzisë, një vetë-uritje narcisiste, një transcendencë, një krizë e moshës së mesme dhe një shqetësim i brendshëm që pasqyron përmbysjen e Luftës së Parë Botërore. Sidoqoftë, në vitin 1913, Jung, i cili në atë kohë ishte 38 vjeç, humbi në kaosin e psikikës së tij. Ai ishte i përhumbur nga vizione shqetësuese dhe u sulmua nga zëra të brendshëm. Duke luftuar me tmerrin e vizioneve të tmerrshme, ai u ndje i “kërcënuar nga psikoza” ose “duke bërë skizofreni.” Më vonë do ta krahasonte këtë periudhë të jetës së tij – këtë “përballje me të pandërgjegjshmen”, siç e quante ai, me një eksperiment.mescaline. Ai i përshkroi vizionet e tij si "në një rrjedhë të pafund". I krahasoi me gurët që i binin mbi kokë, me stuhitë, me llavën e shkrirë. "Më është dashur shpesh të kapem pas tryezës," kujton ai, "për të mos rënë copa copa."

Nëse do të ishte pacient psikiatri, Jungut do t'i kishin thënë se kishte një çrregullim nervor dhe duhet të kishte injoruar gjithçka që po i ndodhte. Por si një psikiatër, me një brez të vendosur jokonformist, ai u përpoq në vend të kësaj të thyente murin midis vetes së tij racionale dhe psikikës së tij. Për rreth gjashtë vjet, Jung punoi për të parandaluar mendjen e tij të ndërgjegjshme që të bllokonte atë që mendja e tij e pavetëdijshme donte t'i tregonte atij. Mes takimeve me pacientët, dhe pas darkës me gruan e tij dhe gjithmonë i pranishëm me gruan e tij Emën dhe fëmijët, pas darkës, Jung u ul në një zyrë në katin e dytë të shtëpisë së tij dhe humbi veten në vizionet e tij të cilat ai i quajti "imagjinatë aktive". "Për të kuptuar fantazitë që më ngjallën 'nëntokë", shkroi Jung më vonë në librin e tij "Kujtime, ëndrra, reflektime", "E dija se duhej ta lija veten të bjerë në to." Ai e gjeti veten në një vend kufizues, plot të bollëkut. krijues aq sa edhe rrënimi i mundshëm, duke besuar se është i njëjti vend kufitar i udhëtuar nga të çmendurit dhe artistët e mëdhenj."

Ajo që ai shkroi nuk i përket kanunit të tij të mëparshëm të eseve të papasionuara dhe akademike mbi psikiatrinë. Nuk ishte as një ditar i thjeshtë. Ai nuk përmendi gruan, fëmijët, kolegët e tij dhe nuk përdori ndonjë gjuhë psikiatrike. Në vend të kësaj, libri ishte një lloj komedie morale fantazmagorike, e nxitur nga dëshira e vetë Jung-ut jo vetëm për të përcaktuar një rrugë nga këneta e mangrove të botës së tij të brendshme, por edhe për të marrë pjesë në pasurinë e tij të brendshme. Ishte pjesa e fundit - ideja se një person mund të lëvizte në mënyrë të dobishme midis poleve të racionales dhe të paarsyeshmes, dritës dhe errësirës, të vetëdijshmes dhe të pavetëdijshmes - që siguroi mikrobin për punën e tij të mëvonshme, të cilën ai do ta quante "analitike". E psikologjisë.

Ai punoi në librin e tij të kuq - dhe ai e quajti atë, Libri i Kuq - ndezur dhe fikur për rreth 16 vjet, shumë kohë pas krizës së tij personale, por ai kurrë nuk arriti ta përfundojë atë. Ndoshta nga frika se mos talleshin nga bashkëmoshatarët e tij të orientuar shkencërisht, e mbajti në një sirtar për ta harruar. Sidoqoftë, sa i përket kuptimit të asaj që përmban libri, Jung ishte i paqartë. “Të gjitha veprat e mia, gjithë veprimtaria ime krijuese”, do të kujtonte ai më vonë, “kanë dalë nga ato fantazitë dhe ëndrrat fillestare”. Jung e mbajti Librin e Kuq të mbyllur në një dollap në shtëpinë e tij në periferi të Cyrihut, Küsnacht. Kur vdiq në vitin 1961, ai nuk la udhëzime specifike se çfarë të bënte me të. Djali i tij, Franz, një arkitekt dhe i treti nga pesë fëmijët e Jung-ut, mori kontrollin e shtëpisë dhe zgjodhi të linte librin, me reflektimet e tij të çuditshme dhe pikturat e përpunuara, aty ku ishte. Më vonë, në vitin 1984, familja e transferoi atë në një kasafortë bankare.

Libri tregon historinë e Jungut duke u përpjekur të përballet me demonët e tij teksa dalin nga hijet. Rezultatet janë të dhimbshme dhe të pahijshme. Jung, në librin e tij, udhëton në vendin e të vdekurve, bie në dashuri me një grua që më vonë e kupton se është motra e tij, shtypet nga një gjarpër gjigant dhe, në një moment të tmerrshëm, ha mëlçinë e një fëmije.

Sa herë që dikush kërkonte të shihte Librin e Kuq, familjarët thoshin pa hezitim: jo! Libri ishte privat, pohuan ata, një vepër shumë personale. Në vitin 1989, një analist amerikan i quajtur Stephen Martin, i cili në atë kohë ishte redaktor i një gazete Jungian dhe tani drejton një fondacion jofitimprurës Jungian, vizitoi djalin e Jung (katër djemtë e tjerë ishin vajza) dhe hetoi rastin.Libri i Kuq.

Pyetja u prit me një vrull që e habiti atë. "Franz Jung, një njeri i sjellshëm, reagoi ashpër, pothuajse i zemëruar," shkroi Martin më vonë në buletinin e fondacionit të tij, duke thënë "troç" se Martin nuk mund ta "shihte Librin e Kuq, as nuk mund ta imagjinonte ndonjëherë atë të botuar".
Megjithatë, libri i kuq, sekreti i Carl Jung - i skanuar, i përkthyer - do të jetë në dyqane në fillim të muajit të ardhshëm, botuar nga WW Norton dhe i quajtur "vepra më e pa redaktuar në historinë e psikologjisë".

 

Postime të reja

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.